Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

måndag 24 september 2007

nyopererad..och producerad?

Mycket annorlunda dag idag.. klev upp 04.40 för att scrubba in till operationen..tog taxi..bytte om..fick medicincocktail...fick besked att operationen var uppskjuten till kl 08.00..helt okej..för jag hade fått en säng att sova i...somnade som en stock...Blev bara väckt för att dom skulle ta några blodprover..

kl 08.00 prick bar det iväg upp till operationen och där fick jag dropp i handen och mera smaskiga droger..jag var lixom full..perfekt salongsberusad lagom till att dom hade gjort klart förberedelserna. Satt fast armar och ben..tejpat fast grönt tyg överallt, satt fast droppet..satt fast ekg-plattor (som jag märker nu har jag fortfarande kvar på axlarna..hehe)

Sen stack dom mig några gånger i halsen med bedövningssprutan och sen skar dom bort det som skulle bort och sydde ihop mig Intressant att vara vaken undertiden dom opererar..skum känsla.. Men alla har varit jättesnälla och goa mot mig.... sen har jag typ sovit fram till lunch då jag fick pannkakor och sen kom F och skjutsade hem mig och nu harvi suttit och tittat på tv..

Fan vad skönt det känns..jag mår bra och inte alls lika kass som förra operationen.

Som en extra förgyllning på denna dag ringde en producent som hade hört oss och han vill hjälpa oss att komma i kontakt med usa:s rocknrollscener..han vill träffa oss eftersom han tycker att vi har nått utöver det vanliga så han vill se oss live och sen vill han skicka oss vidare till sina polare som är musikproducenter i usa..asballt jue!

Just nu känns livet som en hallonpaj på Zenith!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar