Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

lördag 11 augusti 2007

Skillnad på singel och ensamstående?

Min storasyster och jag pratade om det.  Vad är skillnaden på att vara singel och ensamstående?..har det nått att göra med att ha barn? eller är singel bara ett modernare ord..? eller blir man ensamstående först efter man haft ett förhållande?.. Eller betyder singel att man letar nån aktivt och som ensamstående valt att inte ha någon.? jaa inte vet jag..kan nån hjälpa till att räta ut frågetecknen?

Är det någon som vet..?

Själv tycker jag att jag ordet singel är fånigt..jag kommer alltid vara singel oavsett om jag gifter mig eller ej..för jag kommer aldrig sitta ihop med nån fysiskt..

Om jag råkar bli ihopsydd med någon så får jag väl ändra min uppfattning..men så länge jag är jag så är jag singel..det har inget att göra med vem jag lever med eller ej..

Förövrigt är The Clash jääävligt bra..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar