Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

måndag 20 augusti 2007

På plats i Norr..

Jorå..semestern har börjat bra med både öl och vin och vänner och fest..en polare fick en bäbis som ska heta Bill, hur tufft som helst!

Man är inte van..men i lördags var det nån slags cruising här istan...folk kommer från alla håll med sina raggarbilar och super hejdlöst och gör burnouts så polisongerna fladdrar..haha... Men dom har nog jäkligt roligt..ska lägga upp bilder när jag kommer hem från norrland..

Var på Internationella dagen igår, något som arrangeras av 5 i 12 rörelsen, och där kunde man köpa mat från hela världen...det är perffa när man är lite småbakis som jag var..mmm.. gott..morsan farsan och jag käkade vårrullar från Thailand, rökt sik från Sverige, pannkakor från Somalia och piroger från Irak tror jag att det var...gott..:D

Nää nu måste jag ut och sola..för det är sommar i Norrland, mer om vad man kan säga om Göteborg som senaste månaderna..

glöm inte http://www.myspace.com/vipertrail

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar