Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

fredag 17 augusti 2007

SJ betyder Satans Järnvägar..

Klev på tåget i godan jävla ro i morse i Göteborg och trodde att allt var frid och fröjd.. Hade bokat första klass för att slippa allt gap och skrik och snor från ungar... Men i Töreboda stannade tåget..bron över Göta kanal var paj..så där stod vi i en timma och 5 minuter, det betyder att jag missade mitt anslutningståg i stockholm...tack som fan SJ..

Väl framme i stockholm delas det ut biljetter till senare tåg..jaa ett jävla segt interbajs tåg som tar mig till Gävle (där jag nu sitter och bloggar på deras internetcafé och tryckler jääävligt hårt på tangenterna för jag är sur som fan på SJ) som plåster på såret fick jag 70 kronor från SJ att köpa nått i bistron...OM DET NU FANNS NÅN SÅN..nej ack nej så roligt ska vi inte ha det.. och dom plåstren på såren kan bara nyttjas idag..den 17 augusti...

På perrongen i stockholm skrek jag rakt ut att jag hatar SJ...men ingen reagerade för så gör man i stockholm..haha..

Här i Gävle är nu väntetiden en hel timma för att sen sätta mig på ett nytt tåg mot norrland.. är det inte så man vill pissa på sig av lycka.. Jag ska köpa mig en köttfärspaj här på restaurangen och lugna ner mig lite..fattas bara att det kommer fram nått fyllo...då får jag dåndimpen.. for real..

all for now folks..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar