Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

fredag 10 augusti 2007

Sista dan..

Japp sista dan på ett 5 veckors vikariat, jag ville ha det så mycket att jag sa upp mig från mitt andra jobb som jag var fastanställd på..

Jag får se om det blir nån förlängning, snackade med bossen idag och kanske det blir men inte förrän längre fram i höst, vet inte om det blir jag ens men jag hoppas.. Så frånochmed måndag är jag arbetslös, men ska ha lite semester först och dra upp till norrland om ca en vecka och stannar några veckor..:) skönt..fiska kräftor och dricka bärs med polarna..:) Hälsa på mamma och pappa och bara äta mat och så..

Jag fick present idag åxå på jobbet, en flarra vin..så jäkla gulligt av dom..:)

..och här, en så klart snygg bild på mig..en helt vanlig arbetsdag..haha..:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar