Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

torsdag 2 augusti 2007

The haunted och födelsedag!

Det är den 2 augusti och jag fyller år.. 33 hela år har jag blivit!
Jag började fira redan igår med att gå på The Haunted, så jävla bra...

Premiären på nya centurion på club wish var kanon..vet inte om det var 400 personer där inne..men otroligt knökat och en kö som var 20 meter konstant?!..
Svinkul...! (lite segt dock att kliva upp och gå till jobbet dagen efter..ghaaaa..)
Den 15 aug lirar mitt egna band Viper trail på den klubben!!..så jäävla kul..sen lirar vi även den 8 sept i trollhättan...*rocknroll*

Syrran och hennes man susade hit fån östkusten i sin snygga sportbil och ska ta med mig på fin restaurang ikväll..jojo dom ska bjuda mig Ska bli så gott..

Tack för en bra start på min födelsedag..och det håller i sig!


/B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar