Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

fredag 3 augusti 2007

Kändistätt i Göteborg..

Jorå i år visade Göteborg sin kändistäta sida, kanske inte dom kändisarna man kanske förväntar sig..men dock..

På ett kaffe där jag och syrran och micke fikade satt den gamla fotbollsdivan Martin Dahlin..jojo.. han snackade om nån som hette Henke i Spanien som gjort nån investering..vad vet jag?..hehe..

Senare på kvällen käkade jag födelsedagsmiddag på Park Aveny och där såg vi världsfotografen Lennart Nilsson och vid bordet brevid oss satt Sven Erik Magnusson från Värmlands skogarna..han käkade ostron..

Maten smakade mycket bra och vinet..jaa det vinet var det godaste jag druckit på mycket länge..minns inte vad det hette tyvärr..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar