Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

lördag 15 augusti 2009

Way Out West sparkade igång!

Jäkla trevlig festival..och bara 200 meter från mitt hem:) Robyn var kalas..plus alla gästinhoppare som hon hade..Kleerup.. Lycke Li..Röyksopp..och dr Alban...eeh.. Men det var kalasbra!

Röyksopp lirade en stunde senare..och då gärstas dom av Robyn och Karin Dreijer...svinbra!.. Man blir knuffad och flyttad på i ett och man minns sakta men säkert varför man aldrig mer vill på festival..för man är bara 166 cm över havet och det är SVÅRT att se...men jag är väldigt nöjd..:)

Anthony tillsammans Göteborgs symfomikerna gick inte heller av för hackor.. Glasvegas har jag aldrig fattar hypen runt...menmen..

Drack 2 glas vin på hela kvällen....hade inte tid att dricka mer.. Försökte hitta Collabo Queens....ska göra ett nytt försök idag.. För strax bär det iväg igen och först ut är Jenny Wilson:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar