Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

måndag 3 augusti 2009

Tack!

Tack alla mina vänner som gjorde min födelsedag! Festen igår var kalas (jag är förbannat bra på att laga tårtor)...och vilken present..jag fick en lyxig Sodastreamer...en äkta!

Så jäkla bra!! Tack!!

Sen dansade jag hela natten på Röda sten på klubb Skoldisco....Skittrevligt verkligen! Ett bra syntband från Berlin var där och höjde stämmningen ännu mer.. När klubben stängdes började folk dra sig hemmåt..men inte arrangörerna... Ett tält med discokula flyttades ut i skogen och festen fortsatte..

Jag rumlade hem kl 6... Så firar man sin 35 födelsedag!

I dag sov jag till 15...upp städa och sen iväg på Liseberg och  kollade på Carl Einar...trevligt som vanligt... Tack för middag på Donken!

Nu är det jag som skall sova..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar