Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

onsdag 26 augusti 2009

jurist javisst..men på måndag?

Satt idag på min semester och fikade med morsan och syrran och Morris på café i Uppsala då telefonen ringer.. Det var från skolan som jag sökt. Paralegalutbildningen..och dom tyckte att min bakgrund var intressant så dom ville veta om jag fortfarande var intresserad av skolan. Dom ville ha in mig på intervju. Skolan börjar på måndag...eeeh..och jag börjar mitt nya jobb på onsdag...eeeeeh..

hmm.. innan jag börjar plugga måste jag hitta en inneboende/ sambo eller så måste jag flytta till ett billigare boende....

Jag ska grubbla ett tag nu..

På lördag drar jag till Malmö! ska bli kul att hälsa på min goda vän och vapendragare fröken S !!

Hoppas att Tussan och hennes gäng inte saknar mig för mycket..dom har nämligen inflyttningsferre på lördag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar