Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

måndag 24 augusti 2009

Jag är såld!

Jag skulle följa med syrran ut och prova på golf idag. Hon har ju spelat i några år men har blivit avbrutan pga bla ryggskott och sen graviditet och barn..typ.. Men idag tog vi hennes mans bil och drog till Uppsala Golfklubb.

Kalasväder som det är var det massor med folk där..hmm..vi hittade knapt en parkering. Men väl där kollade vi runt lite och blev stoppade av två kvinnor från damsällskapet som informerade oss om att just i dag kl 14 skulle det vara gratis för "provapå" för tjejjer.. kalas! Vi käkade golflunchbuffé i solen och njöt och väntade på att klocken skulle slå två..

Kl 14 samlades ca 30-talet tjejer/kvinnor /tanter och vi delades upp i tre olika stationer. Chip- putt- swing

vi lärde oss grunderna och jag fattade tycke direkt. På driving ranchen slog jag fullträff på fullträff...hur skönt som helst!

Dagen fortsatte för dom som ville på 9-hålsbanan!

In i ruffen..ner i bäcken in i träden och ett och annat kalasfullträff!

Så nu blir det att anmäla sig till en nybörjarkurs när jag kommer hem till Göteborg igen! Jag kommer att ha träningsvärk i morgon...:)

SÅLD!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar