Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

fredag 7 augusti 2009

SJ AB blir BAJS baklänges..

Jag la ut en enkel frågan idag på fejjan..och jag fick det svaret från en polare, och det var det svaret jag bävade för... För jag anade att det var så illa...hmm.... Men tack för svaret A !

Jag frågade: Nån som kan förklara hur köpandet av billiga tradera-tågbiljetter fungerar..?

Fröken A i sthlm svarade: Du måste regga dig på www.tradera.com. leta upp vilken avgång du vill åka.  6 timmar innan avgång avgörs auktionen så då är det bara att sitta där som en idiot och buda o uppdatera och buda och uppdatera ovh hoppas att ingen annan bjuder lite högre precis sekunden det avslutas. ev kan du buda högt direkt så budar tradera upp åt dig.

...hmm..planering vad är det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar