Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

måndag 9 juni 2008

Trött?..jaa tydligen..

Efter golfen idag..som jag vann med ETT poäng...hehe..och efter att vi käkat på solterrassen, handlade jag på Hemköp och sen åkte jag hem....somnade på soffan och vaknade NU.. faaan..har sovit i nästan 5 timmar..inte bra om man ska försöka sova i natt..

Ja hur ska man summera helgen?.. sol..bad...sol och sol ööl..och ett restaurangbesök som man kunnat hoppa över..

Ni som vill ha en trevlig kväll behöver inte gå på Storans nya restaurang El mundo... suger benhårt.. Så hårt att vi hela gängen klagade så vi fick pengarna tillbaka..

orkar inte dra hela historien..men det är inte en slump att ett sällskap på sex personer är missnöjda..

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar