Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

måndag 9 juni 2008

Djupa suckar..

Jag suckar som fan idag.. hjärtat slår i otakt och jag är så jävla trött..

Jag pratade även med min värdelösa läkare som inte kunde förklara varför TIBC provet visade för högt..hmm.. Hon föreslog att jag skulle lämna ett nytt blodprov om en månad..ghaaa..*less som satan*

Jag ringde till sjukvårdsupplysningen, men dom kunde inte heller förklara.. jag måste styra upp en bättre läkare..

Min nuvvarande läkare tror ju bara att jag vill bli sjukskriven..men det vill jag inte..jag vill bli kvitt denna jävla hjärtarytmi..visst jag kan ta medicinen men då orkar jag ju inget..inte ens gå upp för en trappa...orkar absolut inte träna..knappt prommenera hem från jobbet..känns inte som jag kan andas...usch..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar