Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

måndag 30 juni 2008

Taco from hell!

Skön helg!.. Fredagen avnjöts hemma med någa alkoholfia öl i soffan och titta på tv och läsa pocket.. Lördagen gick vi på dagen ut och shoppade och käkade, brudarna och jag...sen hem tvätta håret och sen ut igen och käka på kvällen.. jag råkade beställa världens största tacotallrik..jesus..

Sen tog vi vagnen ner till bananpiren och snikade åt oss en gratisplacering på Götaälvbron med utsikt över MetalTown..vi såg Nightwish..Inflames..och hörde Clutch!

Nu är det bara tre dagar till semestern!..och jag bestämde mig idag för att jag skall banne mig ha en brakskiva på min födelsedag den 2 augusti här i Göteborg..inbjudningar kommer mina vänner:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar