Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

torsdag 12 juni 2008

Midsommar..detta aber..

..Då är det samma visa som varje år ingen vet någonting och ingen har engagemang.. Jag är dock bjuden på fest på midsommarafton uppe i norrland..i en sommarstugan hos goda vänner. Dom festerna är alltid svinroliga! så jag har lust att dra upp..meeen biljetterna är dyra..OM det nu finns några kvar.. och ska man åka 82 mil enkel väg så vill man stanna lite länge än över en helg..

Fröken S i Malmö och jag funderade på att hyra bil å köra..men midsommartrafiken är olidlig och att hyra bil från tors- söndag över midsommar kostar minst 3000 pistoler. Fröken S har även sagt att jag är välkommen att haka på henne och hennes polare att fira hos några musiker i skåne...låter ju kul:)

Jag frågade förken F vad hon skulle göra och fick till svar att

-midsommar är ett svart hål.

haha..jaa så inte faen är det lätt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar