Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

fredag 13 juni 2008

Höjden av självgodhet.. *kräks*

I morse tog jag spårvagnen till jobbet och jag fick springa för att hinna med..då en kille är artig nog att hålla dörren tills jag kom fram.. Väl framme ser jag att det är en kille som jag pratade med på en fest i våras hemma hos goda vänner och jag säger:

-Tack!..men tja det är ju du..hemma hos xxx och xxxx?

-va? säger killen och tar ut lurarna ur öronen.

- Ja.. vi har ju gemensamma vänner du vet..xxx och xxx.. vi sågs på deras fest i våras

-ja hej, svarar han.

-jahapp och hur är läget? säger jag

- Jag är sambo! svarar killen.

-okej vad kul för dig..men jag frågade hur du mådde...svarade jag..

asså jag blir så jävla trött..får man inte ens vara artig utan att folk tror att man raggar???. han är ju inte ens snygg..och jag är bara artig...ghaa..man tappar ju hoppet för dagens killar.. *lätt kräkreflex*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar