Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

onsdag 4 juni 2008

..Dagens skummaste..

Efter jobbet gick jag och fysade på Valhalla, efter det mötte jag upp med min kollega som har semester och tog en fika och en prommenad i Linné..

Efter det tog jag vagnen från Järntorget och jag skulle just sätta mig brevid en väldigt gammal tant.. (80/90 bast) När hon reser sig upp och vill sitta ytters eftersom hon skall av nästa hållplats..Visst självklart säger jag och sätter mig innerst...

När hon reser sig upp för att stiga av välter hennes väska och ut ur väskan ramlar kanske 10.15 kondomer...??!!.. Jävligt skumt.. Ska hon använnda dom?..tanten kunde ju knappt stå för egen maskin?

Har ni någon förklaring på det lilla vardagsmysteriet..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar