Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

söndag 15 maj 2011

Söndagssäl

Dom har städat poolen för sälarna i Slottskogen


Denna vecka som kommer jobbar jag måndag-onsdag ,sen tar jag tåget tull Uppsala och till killarna. jag skall vara barnvakt. Jag kommer att vara helt död efter helgen..haha

Idag klev jag ur sängen och gav mig ut på motionsrundan.
Men helvete vilket skyfall det kom. Jag fick börja jogga och då började det hagla då sprang jag!

Jag tror universum jagar på fläskkorven ute i spåret. Men tillslut gjorde haglet ont så jag fick ta skydd under några träd och då ser jag att det står folk lite överallt bland träden och väntar på att det värsta ska gå över..

Sen kom solen fram igen.

Nu måste jag sova för jag är så trött att det susar huvudet.

1 kommentar:

  1. här tokhaglade det igår när vi åkte bil. gick låååångsamt. har du inga planer på att flytta till uppsala? sthlm?

    SvaraRadera