Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

måndag 16 maj 2011

men herre..

Vissa dagar borde man inte kliva ur sängen.. Jag var så jävla trött när jag vaknade så jag hade kunnat gråta. På jobbet (praktiken) blev allt bakvänt, jag blev bara så jäävla less. Ingen rutin och jag kände mig så jävla dum i huvet. Kan man inte bara säga:

HEJ DÅ SES SENARE FÖR JAG ORKAR INTE JUST NU!

..och sen gå hem..nej då man skulle stå ut hela jävla dagen..tårögd av gäspningarna och allt jag gjorde blev fan fel...

bajs
kuk
fan
helvete
satan
jävla
helvete

1 kommentar:

  1. uscha jag avskyr dom dagarna...hade en på jobbet häromdagen, men det lustiga var att dagen efter så berömde min chef mig jättemkt så jag vet itne om det var mest i mitt eget huvud som det sket sig?

    SvaraRadera