Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

torsdag 26 maj 2011

golvad av mattan

Jag fick en present av Hjärtat! En sak som jag tjatat om att jag vill ha..
en spikmatta!

Jag blev jätteglad och jag testade den först bara nån minut och det gick ju bra gjorde inte ont.
Senare testade jag mattan utan t-shirt på mig i ca 8 minuter..kändes helt ok.. jag gick ut på promenad efter det och jag tyckte att ögonen gjorde ont och helvete vilket dåligt humör jag fick...sen började jag kräkas i diket.. men fan...det började regna och jag tog mig hem och migränen kom som en hord med galopperande bufflar..

jag blev nockad i 2 dagar!?

Men på nått sätt vill jag ändå slå ett slag för mattan, för nu vet jag att att den inte bara är "hittepå".

Så efter det långa sängliggandet ville ryggen inte vara med heller..men det blir bättre..ska bara ta det lugnt:)

Tack Hjärtat för presenten:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar