Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

måndag 2 maj 2011

Måndag Schmåndag

Sov illa hela natten hosta hosta hosta.. Fritte hade fest i helgen men jag gick inte nånstans..vill inte smitta och inte heller bli sämre. Hjärtat var på fest åxå..jag låg hemma och lagade armband..

Satan vad kallt det var att cykla i morse..inga fingervantar här inte..
Dagen rasslade förbi på "jobbet" med en jäkla fart.. hem ut och gå och just nu har jag ätit en våldsamt god sallad ...mmm...

Har skitdåligt med pengar har jag insett..inte bra.. men måste man köpa hjärtmediciner för flera hundra så måste man...

Jag skulle kunna somna där jag sitter men jag ska h¨ålla mig vaken några timmar till..

Kanske årets tristaste inlägg..jaaa roligare än så blir det inte denna majmåndag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar