Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

lördag 12 december 2009

Tomten är på plats..

mms_image

Tomten är på plats i mitt kvarter..

Morris och syrran var här och hälsade på..mycket trevligt! Vi träffade tomten inne i blåvalsmagen på naturhistoriska.. vi var på Liseberg..vi har busat och lekt. Han är hur mysig som helst! Världens bästa systerson!

Jag har köpt julklappar.. dom som är klara är till syrran, fröken S, hjärtat och pappa.. mammas fixas det med just nu.

Vad jag själv önskar mig?

  • En externt USB-driven hårddisk.
  • Ett wii, gärna med Zelda
  • Ett nytt jättebra superduperjobb
  • En lång utlandsresa till värmen
  • Nya löpskor och träningskläder
  • En skitbra epilator
  • En fantastisk laptop
  • En ny trådlös hemtelefon med hel display och belysning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar