Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

måndag 21 december 2009

Home alone..

I dag fick jag reda på att jag inte får tjänsten inom företaget eftersom jag inte är fast anställd..näähää att jag varit anställd i 4 år hjälper inte.. Nu ger jag upp. Måste säga upp mig. Hela kroppen skriker SLUUTA!

From förra veckan har jag fått flera gånger fått hjärtarytmi...och det beror inte på medicinen för den tar jag som en klocka..så nått är det..ångest stress och frustration. Jag mår så illa och ingen verkar förstå. Jag ska bara härda ut..nää denna gången har jag fått nog. Jag tänker inte vara så lojal att det går över till dumhet. Tussan är på min sida och ser hur illa jag mår..

Har inte gjort något kreativt sen jag hoppade av bandet i juni... fan jag mår inte bra.. måste ändra på det..

Hjärtat har åkt till Skåne och jag är hemma allena.. och det snöar ännu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar