Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

torsdag 3 december 2009

Jag somnade av sprutan..

Klockan 08.00 i morse skulle sprutan sättas i armen. Det kändes inte ett smack..men efteråt blev jag trött..kände mig lixom bakis.

Jag gick till jobbet och vad hände..jo jag somnade vid fikabordet!? Jag fick eskort tillbaka till sjuksköterskemottagningen och blev nerbäddad på en brits och dom kollade blodtrycket och dom gav mig vatten och filt och pepparkakor. Blodtryck och puls var bra men jag var så trött att jag knappt kunde hålla ögonen öppna och jag sluddrade.

Eftersom jag är känslig mot konstgjord adrenalin (som tex finns i tandläkarbedövning) så reagerade jag även på denna, förklarade den snälla sjuksköterskan. 

Hela ansiktet tappade kraft och jag ville bara sova.. vid 10.30 ca fick jag skjuts hem av en supersnäll fd kollega.

Jag är fortfarande"bakis"..får se om jag orkar arbeta i morgon...för idag var det helt uteslutet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar