Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

tisdag 15 december 2009

det snurrar i huvudet..

Det är mycket som snurrar i huvet när det gäller jobbet.

Jag måste ha ett nytt arbete, jag är sååå understimulerad och uttråkad och låst...Eftersom jag inte blivit LASad trots att jag arbetat i snart 4 år.. jag får inget nytt jobb inom företaget eftersom jag räknas som extern och OM jag får fast jobb där jag är nu kommer jag ändå inte där ifrån eftersom det råder personalbrist.. Jag mår så illa över detta att jag känner att jag inte vill gå dit ens. Jag jobbar kvällar utan OB och det suger så hårt. Det enda bonusen jag får är alla jävla människors baciller.

 Har varit mer sjuk på 3 månader än på 4 år...

Måste hitta ett nytt arbete ett där jag uppskattas för min påhittighet, lojalitet och min flitighet... jag kan inte andas just nu och inte finns det tid att utöva mina intressen...allt tid går åt till detta sugjobbet som jag hatar.. hjälp...

HJÄLP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar