Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

söndag 20 december 2009

7 kilo..

Japp så mycket har jag gått upp sen jag började på jobbet... sju tunga kilo på 3 månader..heeelt sjukt..så går det när man bara sitter på arselet hela dagarna.. fan. jag som käpmar i motvind ändå när det gäller vikten.. fan..

Nya dagar nya tag...nyårslöfte?! ja såklart..haha.. men denna gången då fan.. Skall hitta ett billigt underställ på mellandagsrean så jag kan springa även om det är kallt ute. Jag får väl gå med i viktklubb.se igen då..

I morgon åker hjärtat till Skåne. Men snart ses vi igen:) Vi ska väl hitta på nått på nyår..men ingen som jag känner är bjuden nånstans..antingen har jag fest eller så blire mjukisbrallan och tvspel heeela nyårsafton..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar