Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

lördag 20 december 2008

Tacka min smidiga käft!

I torsdags hade vi på jobbet bokat in en jultallrik som jag skulle åka och hämta på ett cateringföretag. Sagt och gjort min kollega skjutsade mig och vi sticker dit. Vi hade beställt den stora tallriken med julltallrik, sillåda och efterrätt.

När jag står och skall betala tycker jag at det ser lite ut, vi är ju ändå 7 personer som skall käka. Då har dom glömt att packa ner efterrätten. Jag fick vänta en stund och dom slevade ner i byttor som jag fick med mig. Risalamalta med saftsoppa.

Jag frågade säkert TRE ggr eftrråt om allt var med för vi har just ingen tid på lunchen ens att käka så jag har ingen lust att åta tillbaka om nått saknas.. oooh nej allt var men , och jag betalade.

Väl tillbaka på jobbet börjar jag plocka upp maten..ugnen var på så jag skulle slänga in den"småvarma där" men jag hittar inget småvarmt..sååå typiskt..som har glömt Potatisen, köttbullar, janson, prinskorv och rödkålen...suck..

In i bilen igen och tillbaka..In på cateringen igen och klagar...OJ ! nej men OJ! det var inte meningen..det ska vi fixa...Jag fick vänta i 10 minuter igen för att som skulle steka på käket..hmm.. nu börjar jag bli less..

Väl tillbaka igen på jobbet och käka inser vi att det saknas mat iallafall..och den maten vi fått räcker inte.. två köttbullar var...ingen rödkål alls..janson i en pytteform..vi fick ca 1 matsked var per portion..Ingen potatis..och ingen dansk chokladkaka som utlovas..

Jag traskade tillbaka senare på dagen och sprang rakt på deras chef. Jag förklarade läget att vi blivit så besvikna och att det inte blivit som vi tänkt.

Jag lyckades få tillbaka alla pengarna som vi betalat plus att han ville bjuda oss på lunch nån dag..:) och att han önskade oss välkommna tillbaka i framtiden! gött...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar