Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

fredag 12 december 2008

hahahahaa..

En av mina favvoställen på nätet är www.tjuvlyssnat.se

På en spårvagn vid Järntorget, Göteborg

Spårvagnen är överfull med folk som skall till avenyn. Polisen stiger ombord och börjar plocka av folk som dricker alkohol öppet. En kille ~25 börjar lite lågmält sjunga: "Polis polis potatisgris." Detta uppmärksammas av en av poliserna.
Polisen: Jaså vi har en lustigkurre?
Killen: Nej, jag är bara lite trött och full.
Polisen: Du kan få sova hos oss.

hahaaaaa...:) och en annan liten historia i dessa julshoppingtider!

Butik, Uppsala

Två killar ~20 står och pratar om julklappar.
Kille 1: Asså, ska jag köpa en sådan där hårkliare till henne? Jag vet inte om hon redan köpt den själv.
Kille 2: Men du får väl typ fråga då?
Kille 1: Aa, men då måste man göra det diskret.
Kille 1 tar upp mobilen och ringer någon, troligtvis tjejen.
Kille 1: Hej! Du, köpte du den där hårkliaren?
Han lyssnar i luren och lägger sedan på.
Kille 1: Fan, hon fattade direkt.

hahahahaaaa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar