Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

lördag 20 december 2008

Ge mig buzz!

Nu är det lördag..har knappt varit utanför dörren idag..har pysslat hemma..packat upp böcker, satt upp tavlor, rensat på skrivbordet, funderat på vad jag ska köpa för lampskärmar, soffa och hyllor.. Fikade en sväng med Tussan som har jobbat hela dan. Jag fick julklapp från henne..tack så mycket!

Logiskt nog kommer söndagen i morgon, då ska jag packa väskan inför julledigheten. Åker till Norrland.

Jag ska fira nyår hemma här i Göteborg..jag och Tussan ska käka middag..vi gjorde en inköpslista nu ikväll...Sen får vi se om vi super ner oss totalt eller om vi går på fest..eller om rent ut av festen blir hos mig ...vi får la se.

Det vore superkul att lira buzz eller singstar, wii eller nått..men jag känner ingen med dom spelen...hmm..

Vill du som läser låna ut dina spel till oss??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar