Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

söndag 7 december 2008

Tack för glöggen!

Igår ramlade det in folk...så trevligt..alla hade typ med sig glöggflarror och inflyttningspresenter.. det hade jag verkligen inte räknat med! Men ack så kul..Tussan visste exakt va jag behövde..massa bra saker till mitt bohag..bla utsökta espressokoppar som funkade perffa för glögg! Sen fick jag jäkla snygga diskhandskar med juveler på av Kriss och Jo..haha.. en diskborste med ett hjorthufvud på...jojo..så går det till på Öfvre Linné..:) En kjätting med lås till källarförådet från Cruden..tack tack..!

Sen fick jag så mycket gosaker..choklad i alla former..en blomma och ljus och jaaa fan vad jag fick grejjer och in från fröken F..det finaste man kan ge mig kanske...en korv..en perfekt salami från Italien..en lyxlirare som man skall skära i 60 graders vinkel...mmm..tack!

Så roligt att så många kom..även Jry med flickvän hade fått barnledigt och kom..Eleni och lille Theo kom...jäkla perffa unge..bara ler och tittar.. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar