Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

tisdag 2 december 2008

En såndära lista..

(x) snott den här listan
(x) rökt en cigarett
(x) varit full
(x) varit kär
(x) blivit dumpad
(x) varit i knytnävsslagsmål
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
(x) hånglat med en främling
( ) gått på en blinddejt
(x) ljugit för en kompis
( ) varit kär i en lärare
(x) skolkat
( ) legat med en medarbetare
( ) sett någon dö
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
(x) byggt ett sandslott
( ) simmat i en vattenpöl
(x) lekt mamma, pappa, barn
(x) hoppat med huvudet före i en snödriva
(x) fuskat när jag spelat spel
(x) varit ensam
(x) somnat i skolan/på jobbet
(x ) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
(x ) varit med i en jordbävning
(x ) rört en orm
(x) sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad
(x) blivit missförstådd
(x) vunnit en tävling
(x) haft kramp
(x) känt mig som en utstött
( ) ätit ett helt glasspaket på en natt
( ) hatat mitt utseende
(x) varit vittne till ett brott
(x) ifrågasatt mitt hjärta
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(x) varit vilse
(x) varit på andra sidan landet
(x) simmat naken i havet
(x ) känt som om jag håller på att dö
(x) gråtit mig själv till sömns
(x) sjungit karaoke
(x) betalat för mat med bara mynt

det var faen inte mycket som jag inte gjort..hmm..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar