Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

tisdag 22 januari 2008

Vilken dag...

Ja mina vänner..ni som vet var jag jobbar förstår väl att det inte var en vanlig dag på jobbet idag.. Vaknade av att min kollega ringde på privat mobil och frågade om jag hört nått vad som hänt.. Hade lämnat jobbtelefonen på jobbet..hmm.. men jag brukar inte vilja ta med jobbet hem.. När jag kom till jobbet hade jag fått sms från chefen om läget..

Denna bild hämtade jag från GP.s hemsida.. När bombgruppens robot skjuter sönder en av dom misstänkta bomberna som var strategiskt utplacerade runt om i stan.. helt sjukt detta.. Tack och lov var inga bomber riktiga och polisen har redan anhållit tre personer..gött jobbat:) Kommande tid blir nog fullsketna med jobb skulle jag misstänka..

Min huvudvärk vill inte släppa..jag har ätit Reliv, Bamyl, Eaze och Ipren..och INGET hjälper...tips tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar