Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

tisdag 22 januari 2008

Testa vem du är..

Jag är tydligen Siffran Tre:
Treor som du är mycket kreativa människor, du är talangfull och extremt disciplinerad i det du gör. Känner du dig instängd och inte får utlopp för din kreativitet blir du lätt deprimerad. Du är omtyckt av nästan alla på grund av att din livsglädje så lätt smittar av sig. Du är personen som alltid går omkring med ett leende på läpparna.

Att vara så disciplinerad och kreativ som du kan leda till att du lätt vill kontrollera för mycket när du är bland människor som inte är som du. Din irritation på oliktänkande bör du nog försöka arbeta bort.

I hemmet är du lika disciplinerad, näst intill pedantisk. Den du vill dela livet med får inte vara någon slarvpelle/slarvmaja, då kommer du helt enkelt inte att stå ut.

Livet för treorna regeras av Jupiter. De bästa färgerna för dig är mauve, lila och alla rosa nyanser

Testa här! www.ditthoroskop.nu/se/kabbalist_systemet.htm

hehe..om det stämmer in på mig?..hehe..det låter jag vara osagt..haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar