Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

onsdag 30 januari 2008

löpträning..

I morgon börjar en löpträning i grupp på mitt gym..Jag har funderat på att anmäla mig..men jag tror jag fegar ut.. Fast dom säger att man kan vara nybörjare och ändå kunna vara med...hmm.. vet inte hur jag ska göra än...funderar och velar jag tillräckligt länge så är väl kursen full..höhö..

Den skulle kosta 350 kronor och håller på fram tills i maj, en dag i veckan..utelöpning..vet inte om jag har lust att dra i mig fuktig luft i mina lungor..jag lider ju titt som tätt av luftrörskattar som jag fått förmodligen när jag delade ut post med lunginflammation i kortedala..ghaa...ingen tackar mig idag för den du..

God natt kamrater och ät sushi till lunch i morgon om ni kan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar