Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

lördag 19 januari 2008

Blå himmel !?

Det var fan inte igår man såg den gammla himlen alldeles blå och fin och solen!?..helt sjukt länge sen man såg den:)

.. inatt efter att stomen dragit förbi tog den med molnen som har hopat sig sen i somras.. Det blåser ute men jag har inte märkt så mycket, beror ju på vilken lägenhet som får ta största smällen..

Jag sov i 12 timmar isträck..låter det normalt..? nej.. glodde på p3 guld galan igårkväll och han Timo Räserbil eller vad han nu heter är ju fan sämst..hur kan man gilla honom?..jaja..

Idag är det fest För Folke. En god vän blev pappa i augusti och det är dags att ha en fest för hans son, som börjar 14.30 idag..har ingen aning om det finns några p-platser där så jag kanske tar vagnen..

Annars ska jag göra så lite som möjligt idag..tvätta håret och käka fulle är min närmsta plan..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar