Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

söndag 13 januari 2008

Helgsammanfattning..

Vi lirade ju i torsdags och blev lurade på gaget..ska fan ringa och snacka allvar med gubbfan..jaja..en bild från giget som ett av vårat största fan Tuss mmsade över Tack!..jag var såå skitig i håret och han inte tvätta det så det fick bli uppsatt..ovanligt på scen..:)

I gårkväll var jag hemma hos Anjeska och firade hennes 29 årsdag..eftersom jag har några vita veckor var jag nykter men fan vad ett glas bubbel hade suttit fint..hmmmmm...Kvällen var mycket trevligt..mycket nya ansikten och jääääkligt god mat..Bra gjort! Idag har jag bara slöat..blev dock upphämtad i Fröken F:s nya bil och vi tog en sväng och fikade på marmelad..mmm...nice...nu sova för att ta tag i nästa vecka..jobb och jobb och träna...Fan jag kan ju springa..jag är så stolt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar