Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

torsdag 28 januari 2010

Premiär!

mms_image

Igår var det Premiär på Drömmarnas bar, där hjärtat är med. Vi käkade mat och babblade på. Hjärtats föräldrar och syster var med. Jättetrevligt! Fritjof var med och hon garvade käken ur led när hjärtat körde ett nummer och västtrafiks nya biljettsystem:) Fan vad gött det är att bara sitta och dricka vin babbla och garva..

Jag är så stolt över hjärtat för han var stjärnan i showen tycker jag och han fick mycket beröm från höger och vänster.

Vid ett-tiden bar jag hem alla blommorna för jag skulle upp tidigt och jobba. Så blev det dock inte för mitt huvud sprack vi 5 snåret. blev liggande i migrän till klockan blev typ 14.. Så jäkla obehagligt. Låg i soffan med solglasögon på.

På bilden ser ni hjärtats premiärblommor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar