Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

söndag 24 januari 2010

Min bror och jag.

I går lördag gick jag och Hjärtat ut och käkade på restaurang Min bror och jag, på Sveagatan

Helt ok ställe, stuket på maten var väligt likt Salt och peppar och jag tror nog att salt och peppar är aningens bättre.

Vi skall nog göra fler besök:)

I dag har det diskats, inte städats..fikat med Linnéligan..:) och äntligen burit ned julsakerna i källaren.

Hjärtat är och genrepar inför premiären på onsdag..kuul:)

Jag kämpar på med mitt humör... det är jobbigt att låtsas vara glad när ångesten över arbetet kväver mig.

Nytt superbra arbete nu

Nytt superbra arbete nu

Nytt superbra arbete nu

Nytt superbra arbete nu

Nytt superbra arbete nu

Nytt superbra arbete nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar