Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

tisdag 12 januari 2010

Blod..

Jag började måndagsmorgon med näsblod.. i ca 40 minuter strilade det.. fick ligga på en bänk i omklädningsrummet på jobbet..Jag blev sen med 10 minuter till jobbet...hmm..

sen vid lunch kom yrseln... den har fortsatt idag.. såpass mycket att jag fick byta arbetsuppgifter..jag fick sitta och svara telefon istället.. tack.. det kändes bättre. Men yr..ja

Det beror på inre stress och det leder till att axlarna är uppdragna till öronen och det krampar konstant mellan skuldrorna..

Nu ska jag iväg på Hagabadet och springa på bandet.. Fritjof gör mig sällskap..trevlo!

Annars idag har jag mailat City airlines och klagat på deras incheckningsrutiner här på Landvetter.

jag har även ringt fastighetsskötaren och bett honom komma och fixa knappen till spisfläkten och gångjärnet på ett av köksskåpen..

skönt att få skiten ur världen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar