Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

fredag 22 januari 2010

one on one med journalisten

I går fick jag min medlemstidning från facket. och i den var det en artikel om en kvinna som efter 2 år på sin arbetsplats fortfarande inte fått fast arbete (LAS, lagen om anställningsskydd.) Kvinnan i artikeln och jag har samma arbetsgivare men hon arbetar i stockholm.

Artikeln var stor och dom hade frågat ut både folk från facket och arbetsgivaren.

Jag tänkte att om DET är värt att skriva om är det faen ett SCOOP att skriva om mig...jag har arbetat i 4 år och inte ännu inte blivit LASad.

Jag mailade journalisten och hon svarade snabbt och ville höra mer om min arbetssituation. Så just nu pågår en liten mailkorrespondens mellan oss..

spännande...fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar