Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

lördag 22 november 2008

Tack !!!

Alla mina vänner som kom igår på våran spelning! Svinroligt! Jag tycker att det var en riktigt bra spelning..och en bra kväll! Tack även Dead by dawn..ni är fan grymma!

Vissa pinsamheter från andra band kunde man ju sluppit.. ett band som jag inte vet om jag vill säga namnet på gick av scenen efter EN låt och ett intro...Jäkla töntar..dom var missnöjda med ljudet och istället för att tipsa ljudteknikern med konkreta ord..helt sonika började gapa "amatörmässigt" och andra dumma saker..drämde ett mickstativ i backen.. asså..TÖNTAR..bespara mig sådant i framtiden

fattar inte bandet att det inte går att ha sånna divalater på denna låga nivå..komigen... jag skämdes förfan..

jo bandet heter Sound of revolution...pinsamma killar..*suck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar