Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

torsdag 6 november 2008

Nackspärr av alla tankar..

Jag har nackspärr..är det efter all stress över lägenheten..? OM? och HUR? och NÄR? och VARFÖR? I morgon kl 13.00 är det den officiella visningen av lyan..och jag kanske får besked ... hoppas på ett ja..men jag vågar inte tro för mycket..men ändå inte för lite..jebus...jag blir knollrig..

Jag brukar inte vara så här stollig..men tydligen blir jag sån om jag verkligen vill någonting stort!..:)

och OM jag nu får den..vilka vill hjälpa mig att flytta? jag hjälper aldrig andra att flytta så det blir kanske svårt att få med sig folk..eeeeh....Meeen å andra sidan äger jag knappt några saker  och den tyngsta möbeln är TV.n så vi behöver absolut inte vara ett fotbollslag som bär..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar