Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

fredag 14 november 2008

Fantastic four..

 
Bara 4.. Jag snodde listan från Magstar

Fyra arbeten jag haft i mitt liv:
Lägerledare på 4H, Vaktmästare, Paketterare på Arlanda och så har jag jobbat som Maskör/perukmakare..tjohoo..

Fyra filmer jag kan se om och om igen: Jag ser nästan aldrig om filmer, kanske om jag somnat till dom, men 4 filmer som jag vet att jag sett fler än en gång är Terminator 2, Fear and loathing in Las vegas, Ivanhoe och The Village.

Fyra städer jag bott i: Härnösand, Uppsala, Borås, Göteborg

Fyra tv-serier jag gärna ser: Top model, Det okända, My name is Earl och såklart alla program med Gordon Ramsey

Fyra ställen jag vill åka till: Thailand, Cuba, Zanzibar och Costa rica.

Fyra webbsidor jag besöker dagligen: Facebook.com, Aftonbladet.se, GP.se och min egen blogg förstås.

Fyra favoriträtter: Tom Kha gai, Rotmos och fläskkorv, Lasagne och Sluring.

Fyra ställen där jag trivs: Förhoppningsvis i min nya lägenhet, i sängen, i soffan, och när jag kör bil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar