Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

torsdag 13 november 2008

förlåt sånglärarn' ..

Jag sjöng igår ändå..Det var ett måste, så att våran bas-inhoppare får kläm på låtarna..hmm..men det känns inte bra..jag mest väser..

I morgon går flytten men bandet..kl 15.15 sätter vi fart och flyttar..vart vet vi inte än eftersom vi inte fått besked om nya stället är färdiginstallerat..hmm..

Men ge mig en trisslott med flera flera miljoner..så man inte behöver ha penga-ångest längre.. Inte blev det roligare igår heller när jag fick reta på att Tussan blivit av med jobbet..jäkla skit..hon som trivdes, och med allt strul hon haft under sommaren och så..hmm... Men jag har en känsla av att hon kommer få förlängt..bara hon har is i magen..men törs man ha is i magen i dessa ekonomikristider?..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar