Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

torsdag 3 juli 2008

Min granne Alexander Väggö von Zweigbergk!

Min fastighetsskötare vad just här och han kollade min spis...och då pratade vi lite om att jag vill ha en större lägenhet och då sa han att min granne..kvinnan i porten brevid..-jaa sa jag..ja du vet hon hittade ju en svinbra lägenhet  mitt i centrum..jaa jag visste ju att hon flyttat för ett år sen...vet att hon hade en son som jag hälsade på..verkar vara en artig kille typ..:)

och då berättar fastighets skötaren att killen jag sett växa upp typ är Alexander Väggö von Zweigbergk...Han som dejtat Paris Hilton...det var som fan...var det HAN...jovisst kände jag igen honom på löpsedeln..men jag kopplade inte honom med killen i porten brevid...shit vad coolt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar