Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

onsdag 23 juli 2008

Grannkärringen..

Dörrklockan ringde i morse kl 08.15... Jag vaknade med ett ryck.. vaffan har jag glömt att nån hantverkare ska komma??..neee det kan det inte vara... jag såsade upp och virade täcket om kroppen och öppnade..

Det var min grannkärring..hon som bor en våning under som har en vidrig tonårsunge..

- Jag vill att du slutar tvätta på kvällarna för jag kan inte sova...säger hon surt..

-ja godmorgon på dig också...men jag har ingen tvättmaskin så det är inte jag.. svarade jag..

sen fortsatte hon babbla och jag tror jag slutade lyssna...jävla sketkärring..och hon bad inte ens om ursäkt att hon väckt mig..? Vilken normal människa ringer på så tidigt hos folk?.. *mutter*

Jag tror fanimig att jag ska köpa en tvättmaskin och börja tvätta på kvällarna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar