Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

fredag 11 juli 2008

Ang SJ bland annat.

jaa visst kan jag bli hemmafru..haha..men om ni läste rätt i mitt personlighetstestresultat så står det musiker åxå...så en sjungande hemmafru...visst..bara huset ligger där jag vill bo..:)

Befinner mig i Norrland och så klart retade SJ upp mig igen.. när ska dom lyckas med det dom lovar?.. Vi var 50 minuter försenade från Göteborg..kom till Stockholm..missade ankknytningen med 10 minuter där..fick sitta i två timmar och vänta på T-centralen...såg en tant utan ögonlock...jaa sammanfattning?..lite torrt?

Jag skall naturligtvis skriva och reklamera..men då krävs originalbiljetter...eeeh..jag åkte ju biljettlöst..hur ska vi lösa detta?..jaja..skitsamma.. nu ska jag på bolaget.. en annan dag tar jag tag i biljettskiten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar