Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

onsdag 30 juli 2008

Århundradets komplimang!

Jag stod på Hemköp för en timma sen och letade landgångsbröd i frysdisken när en vilt främmande man kommer fram och säger:

-Jag måste bara säga att när man ser dig bakifrån och från sidan ser du ut som en 18-åring..men nu när jag ser dig framifrån ser jag ju att du är en vuxen vacker kvinna!

Jag tappade draget helt och blev nästen generad..

-Jag fyller 34 år på lördag..därav landgångsbrödet jag håller i.. svarade jag.

-34?! Då måste känna dig lyckad! Varav killen och fortsätter- Hur har du lyckats bevara dig så?..då har du verkligen fått en komplimang idag..!

-Ja TACK!!...Log jag!..

Saken är åxå den att jag idag var osminkad..haha.. sug på den ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar