Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

söndag 20 april 2008

Underbart!

Att man inte drar på semester oftare alltså.. Det har varit underbart jag har solat, ätit, badar sovit och läst...Det har varit helmysigt..

Ingen stress ingen jäkt, men jag har fortfarande haft hjärtflimmer så nu kan man ju utesluta stress iallafall..haha..det trodde jag inte från början heller förståss..

Jag har dessutom under min semester fått reda på en skitrolig sak...men det är en hemlis så längre..:) Men det är en stor grej iallafall!

Flyget hem var drygt...satt från 12 i går till kl 18 p kvällen och väntade på flyget som varförsenat...seeeegt..nu kan jag alla butiker på La palmas flygplats iallafall..suck.. Apollo skulle bjudit på taxi om vi var 4 timmar försenade...vi var 3.45 minuter försenade...och det fanns fan ingen taxi att ta sig hem i.. Vi landade halv ett i natt och jag var hemma i lägenheten efter samåkning och strul strax och slagsmål om dom få taxibilarna som fanns där, efter kl 2...tröttsamt..man jag ska fan klaga på apollo..Dom kan väl åtminstånde styra upp några taxi bilar...

För om det går flygbussar??..nej i sveriges näst störta stad går det inga flygbussar mellan kl 00.30 och 05.00 på lördagsnätter...HELT SJUKT..

Detta har iallafall varit min frukostutsikt den senaste veckan:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar